De eerste week in Appleton City - Reisverslag uit Appleton City, Verenigde Staten van Raoul Dok - WaarBenJij.nu De eerste week in Appleton City - Reisverslag uit Appleton City, Verenigde Staten van Raoul Dok - WaarBenJij.nu

De eerste week in Appleton City

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

14 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Appleton City

Vrijdag 2 & Zaterdag 3 Augustus (einde kamp),
Vrijdagavond begon met een Dance, deze werd onderbroken door een kwartier met vuurwerk. Toen dit was afgelopen moesten we de laatste spullen van onze kamer halen. Daarna gingen we foto's van het kamp bekijken. Om 0:00 ging de eerste bus weg. Ik vertrok om 5:30 bij het kamp. Het was dus een lange nacht. Met afscheid nemen. Toen waren wij aan de beurt. Bij t vliegveld aangekomen, begon de procedure. Inchecken, koffer afgeven en door de douane. De eerste vlucht was van Boston naar Minneapolis. Daarna van Minneapolis naar Kansas City. In Kansas aangekomen stonden Mijn gastmoeder en mijn regional coordinator te wachten. We zijn meteen naar Appleton City vertrokken, want familie van mijn gastmoeder had een afscheids BBQ. Daar hebben we veel familieleden ontmoet.

Zondag 4 Augustus,
Eerst uitslapen, want we waren heel erg moe. 's middags zijn we naar een shopping mall gegaan, want mijn gastbroer was op kamp uit z'n broek gescheurd en had dus een nieuwe nodig. Voor we naar de shopping mall gingen zijn we in een grote outdoor winkel geweest. Het is echt gek wat ze daar allemaal hebben, zelfs een hoek met allemaal geweren, kruisbogen en normale bogen.

Maandag 5 Augustus,
Vandaag hebben we voor t eerste de school van binnen gezien. Het is een kleine school, in een vrij oud gebouw. Maar de mensen die er waren, waren erg aardig.

Dinsdag 6 Augustus,
We hebben onze IEC ontmoet en tegelijkertijd ook een andere exchange student dien in AC terecht is gekomen naar haar familie gebracht.

Woensdag 7 Augustus,
Vandaag hebben Vincenzo en ik onze American Football gear opgehaald. Een helm en shoulderpads.

Donderdag 8 Augustus,
Vandaag hebben we beiden de test voor de driving permit gedaan. Ik heb t gehaald. Na twee pogingen, de eerste keer 7 fout en de tweede keer maar 2 fout. Vincenzo is het helaas niet gelukt.

Vrijdag 9 Augustus,
Mijn gastmoeder is vertrokken naar New Orleans, om een schoolbus af te leveren en om een aantal dingen op te starten.

Zaterdag 10 Augustus,
'S middags was een soort 'feest' van de plaatselijke kerk. Dit was wel grappig. Toen we weer thuis kwamen, waren de dochter en kleinkinderen van mijn host moeder er. Toen hebben Vincenzo, Lacy (kleindochter) en ik
een beetje rondgehangen in huis. Dit was erg gezellig!

Zondag 11 Augustus,
Vandaag zijn we naar het huis van de dochter van mijn host moeder gegaan, want Isaac (kleinzoon) was jarig. Dit hebben we gevierd in het park van Clinton.

Maandag 12 Augustus,
De eerste Football practice. Het begon al om 7:00 's ochtends. Het was een training met veel rennen en een klein begin van taktieken en dergelijke. Ik snapte er vrji weinig van. Ik heb tijdens de training wel mijn pols bezeerd.. Na de training, rond 11:00 hebben we onze vakken gekozen.
1e uur: Modern American History
2e: Biology
3e: English 2
4e: Materials & process
5e: Sociology, tweede semester psycology
6e: Nutrition & welness, tweede semester advanced nutrition
7e: Algebra 2

'S avonds hebben we doorgebracht bij de coach van t Football team.

Dinsdag 13 Augustus,
Vandaag tweede practice. Ik snap nog steeds niks van het spel.. Ik heb 's middags alleen maar liggen slapen. Zo moe was ik.

Woensdag 14 Augustus,
Vandaag derde training. Ik heb alleen het rennen meegedaan, want ik heb nogal last van mijn pols. Vandaag komt Janet ook weer thuis :).

Het was een beetje veel, dit komt doordat het best wel druk was de afgelopen dagen. Binnenkort volgt weer een nieuwe update vanuit het enorme plaatsje Appleton City.

  • 18 Augustus 2013 - 10:47

    Rolf:

    Mooi avontuur. Probeer of je ieder geval de conditietraining kunt blijven volgen van het american football.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raoul

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 3845

Voorgaande reizen:

23 Juli 2013 - 10 Juli 2014

High school Appleton City 2013-2014

Landen bezocht: